2013年12月11日 星期三

回到未能說的秘密: 繼續渡假.....................

**2013年8月26日**

終於等到星期一了
可以再同臘腸卷見見面
不過我由星期日晚已經開始有嚴重的反胃
我的反胃比較特別..............好多人都是聞到味就會嘔、又或者食到又會嘔
但........我是聽到聲都已經嘔...............

星期五晚急症室醫生話見到微微的心跳
今天醫生都證實了有閃閃了
good!!!!

醫生: 有心跳啦~ 不過要睇下佢長唔長大啦

我心諗..........醫生你又係呢句...............

我: 嗯.............

醫生: 兩星期後番來覆診呀~

我: 醫生,我反胃反得好嚴重............食唔到野........有無方法可以好少少?

醫生: 呢個係正常妊娠反應來架wor

我: .........................(心諗.........我都知...........但係我食唔到野ma.............)

聽完唯有算啦..............
好彩醫生有開多兩日俾我bed rest....................

沒有留言:

張貼留言