2013年12月17日 星期二

回到未能說的秘密:封喉行動

**2013年8月27日**

今天簡直進行了封喉行動.................
胃反到不得了
差點兒以為自己個胃會吐出來一樣
全日只飲了細紙杯橙汁
不要問為什麼飲橙汁
因為我連水都飲不到
試過加檸檬、加蘋果、加石榴................仲有加梅................
無一樣可以放入口
全都嘔出來
中藥更不在話下
聽到聲都已經吐了

有見及此,六仔幫我打電話到中醫求診
因為西醫只能留院...................
我當然不想留院啦..............
所以院長是我的希望

聽到之後醫師已經叫即時去再診
連同未煲的都一併帶去換藥
實在太好了
救星到~ 六仔一收工就飛回家帶我去睇醫生
去到各位醫師見到都已經拎定椅俾我坐啦..............

入到去見院長.................
把把脈,將藥方改後,還教一些食療

等藥的時候
好幾位醫師都出來安慰一下
亦都教了另外的食療,好讓有好幾款選擇
免得那麼辛苦

當晚即時跟食療做了
又飲了藥
確實舒緩了

沒有留言:

張貼留言