2013年12月3日 星期二

回到未能說的秘密: 心跳回憶

**2013年8月20日**

由於六仔請假陪我的關係
我們可以很早就到院長那裡了
等派籌的那一刻已經有很多人
我排第13位不過不失吧

一摸脈象
院長: 今日醫院照到啦?
我心諗~院長你咁多人都記得!?!?!勁呀!!
我: 照到啦,兩星期後再回去照心跳
院長: 等兩星期!!! 我而家都把到啦!!!!仲等佢照咩!!!
(我呆了................)
隔離買魚頭答魚咀的師奶話,有無咁勁呀有無心跳都知.........................
(我心諗,乜你而家好望我肚裡面嗰個心跳咩,師奶)
另一醫師: 脈象唔同架
魚咀師奶: 咁真係好勁wor
(你知院長勁先來睇架啦,唔係你來做咩呀................)
我: 多謝院長
院長: 你多謝我把鬼咩~關我咩事~
另一醫師: 咁你又有蛋食啦~
院長: 你唔好請我食蛋啦~ 我怕發呀~(指指有敏感地方) 豬腳啦~我要兩件就夠啦~
(我心諗,出世後俾一呈你都得啦~)
另一醫師: 但我要蛋呀~
六仔: 放心,樣樣都有,人人都有
我: 一定會啦~
繼續問診~
院長: 有無口乾呀?
我:都成日飲水,ok 啦
六仔: 佢成日喉嚨痕就會咳
院長: 咁頭先問你有無口乾又話無
我: 我唔知口乾同喉嚨痕有關連ma...................
(院長都好似無我咁好氣..................)
院長: 飲多幾次唔大轉d 藥住啦~ 之後繼續來啦~
我: 會啦~
院長: 好啦~我等食豬腳架~
我: 好既好既~

今次都真係最多買魚頭答魚咀的對話了

沒有留言:

張貼留言